Skąd się biorą szkolne problemy w matematyce u dzieci szkolnych?
Ruszamy z kolejną edycją Matematyka Montessori dla dzieci 6-9 lat. Zanim jednak uruchomimy zapisy na zajęcia, zapraszamy was na bezpłatny zoomowy webinar w czwartek 04.02 na godzinę 18:30. Obowiązują zapisy.
Małe dzieci kochają matematykę. Chcą wiedzieć, jaka jest największa liczba, czy sto to mało czy dużo, przeliczają kasztany i liczą płatki kwiatów. Dlaczego, gdy pójdą do szkoły, dla wielu z nich, matematyka staje się trudna, nudna i nielubiana?
Z perspektywy pedagogiki Montessori z matematyką w klasach 1-3 edukacji systemowej dzieją się rzeczy, z którymi dziecku trudno sobie poradzić. Często jest niemile zaskoczone i przytłoczone tym, że "teraz to już skończyła się zabawa". Matematyka jest jedną z pierwszych kompetencji, które często zostają "zaczarowane" w trudność. Jak to się dzieje i jak wspomóc dziecko, by matematykę "odczarować" - o tym powiemy na spotkaniu, na które zapraszamy rodziców zainteresowanych lub zmartwionych tym tematem.
Na spotkaniu podzielimy się naszymi obserwacjami i wnioskami z wieloletniej pracy z dziećmi w Pracowni Montessori, które nam pokazały, z czym mierzą się dzieci, gdy rozpoczynają edukację systemową.
Opowiemy również o naszych nowych zajęciach matematycznych, które rozpoczną się 25 lutego w Pracowni Montessori.
Termin spotkania on-line: 4 lutego, godz. 18:30-20:00
Spotkanie bezpłatne.
Obowiązuja zapisy - klikinij tu
